Általános szabályok ismertetése (játékmenet):
- Mindegyik csapatnak ki kell jelölnie egy vezetőt.
- A meccs folyamán csak ez a vezető írhat GLOBAL üzeneteket.
- A meccsek 6-6 körből állnak, a meccs és a félidő setup körrel kezdődik.
- A meccs előtt a védekező csapat vezetője bejelenti, hogy melyik oldalon kezdenek.
-6 éles kör lejátszása után (félidőnél), a csapatok térfelet cserélnek.
- A meccset a kiírt időpont után maximum 10-20 perccel el kell kezdeni.
- Ha valamelyik résztvevő az előírtnál kevesebb létszámmal jelenik meg dönthet úgy, hogy elkezdi a meccset. Amennyiben nem teszi maximális pontszámmal veszített.
- Ha az elkésett játékos idő közben megérkezik az aktuális kört azonnal meg kell szakítani és a játékosnak be kell állnia a csapata oldalára.
- War közben van cserélésí lehetőség.A cserét mindig jelezni kell.
- Cserélni félidőben korlátlanul lehet, játék közben csak egyszer, az mindegy hogy kényszerű vagy taktikus csere.
- Játékos csak SETUP körben csatlakozhat a meccs kezdése után.
- Ha egy játékos csatlakozni akar a csapatához (csere, disconnect,…), akkor ezt a vezetőnek be kell jelentenie. A bejelentést követő kör setup-nak minősül. A következő pedig éles kör.
- Ha egy játékos elhagyja a meccset, akkor a másik csapat max 5 percet köteles várni a visszatérésre.
- Meccs közben nem kezdeményezhető egyik játékos kickelése sem.
- Ha a szerver leáll akkor az aktuális kört újra kell kezdeni.
- A klánok képviselői kötelesek a meccs eredményét 24 órán belül lejelenteni (mindkét csapat).
- Ha egy klán a meccs vége előtt távozik a szerverről, akkor a le nem játszott köröket elveszítette.
- Tilos az első 10 másodpercben a következő fegyverek használata: frag, thermite, M203, RPG, BDM. Ha ez mégis megtörténik a csapat azt a kört, elveszíti. Ez alól kivételt képez, ha a fegyvert célzottan, adott objektum (NEM JÁTÉKOS!) elpusztítására használja valaki (PL.: SF Blizzard mapon a fal ledöntésére).
- Minden kör után a csapatvezetők beírják globálba az eredményt.
- Meccsek alatt tilos o Exploitok/bugok kihasználása (meccs vesztés) o Sértő szöveg, Global floodolás (meccs vesztés, screenshot kell) o Bármilyen segédprogram használata (meccsvesztés, kizárás)
- Ha a szerver végleg leáll vagy játszhatatlan és nincs másik, akkor az adott fordulóban másik időpont egyeztethető, de a megszakadt meccs eredményét le kell jelenteni a szokásos módon. Ha nem lehet másik időpontot egyeztetni, akkor a meccs a lejelentett állással ér véget.
Setup kör:
- Ekkor ellenőrzik a játékosok, hogy számukra minden rendben van-e. (ping, játékosok, szerver. Stb..)
- Ha valaki valamilyen hibát észlel ekkor jelezheti, az éles körökben már nincs emiatt reklamáció.
- Setup körben tilos megsebesíteni ellenfelünket. Ha így történik akkor a vétkes csapat egy kört, veszít.
- Ha mindkét csapat rendben talál mindent, akkor ezt a vezetők jelzik és csak mindkét vezető jelzése után kezdődhet az éles kör.
- Az a csapat, amelyik megöli magát és ezáltal új kört kezdeményez anélkül, hogy mindkét vezető jelzett volna, egy kört veszít és újabb setup kör kezdődik.
A "terület foglaló" bajnokság rendszer szabályzata:
-A harcterület kína térképén lett elhelyezve. Ez a térkép 24 területre lett felosztva, ami annyit jelent hogy a jelenlegi 4 csapat között szét lesz osztva 6-6-6-6 Terület.Mindegyik Terület egy pályát fog jelenteni. A felosztott területek elhelyezkedése egyenlő erőnlétre lettek elosztva. A 24 pálya 4-om 6 es csoportba lettek beosztva. Az 1. 2. 3.4. -es.Miután kialakultak a csapatok, a csapatkapitány választ ez a 4 szám közül és mi meg fogjuk nekik mutatni hogy melyik 6 pályát tudhatják magukénak, illetve hogy a térképen melyik 6 területen oszthatják fel a megkapott mapokat.Azt hogy ki mond elsőként számot azon múlik hogy ki szól hamarabb.Kivétel!! : S[RHT]Captain[H] és ^]HSS[^AweNg3r^ Nem választhat számot !!!
Azthiszem a folytatása innen elég egyértelmű. "Honfoglaló". A csapatok csak az ő határaikkal szomszédos ellenséges csapatok területeit támadhatják meg. Ha a támadó csapat megnyeri azon a területen, pályán a mecset akkor azonnal az ő birtokukba kerül.Ha a védekező csapat a nyertes, marad minden ahogy volt.A csapatok közös megeggyezés alapján kiválasztanak egy területet, pályát amellyet fő bázisukként jelölnke ki.(Ajánlott azt kiválasztani amin a csapat a legjobban játszik, illetve amelyik saját területekkel van bevédve.)Ennek annyi a kiváltsága hogy 3 szor kell győztess war aratni ralyta hogy a védekező csapat elveszítse.Fontos tudnivalók!PL: Ha 1 csapat a másik klán fő bázisát támadja és már 2 szer győzelmet ért el ralyta, ha a 3. mecsen a védekező csapat nyer nem kapják vissza az elveszített warokat, vagyis a támadó félnek továbbra is csak 1 szer kell nyernie ahhoz hogy elérjék a maximális 3 győzlmet a terület elfoglalásához.A másik: Ha pl az 1.-es csapat már 2-szer nyert a 2.-es csapat ellen és e közben a 3.-as csapat is megtámadja a 2.-es csapat főterületét akkor nekik nem elég 1-szer nyerni amiatt mert a másik klán már 2 szer nyert ott. nekik ugyan úgy 3 szor kell győzelmet aratnia.Ha bármelyik klán elfoglalta egy másik csapat főerődjét akkor annak az értéke megmarad vagyis ismét csak 3 győzelem után lehet visszaszerezni.Ha valamelyik csapat elveszíti a főbázisát az nem egyenlő a kieséssel. Egy csapat akkor esett ki a játékból ha minden területét elvesztette. Mérkőzés bejelentése és végeredmény leadása:Bejelntés:Az aoo.hu-n létre lesz hozva a bajnokságnak külön topicja, oda kell beírni a megrendezésre kerülő warokat és a végeredményeket is pontosan ebben a formában:
-Kihivó csapat:_____________
-Kihívott csapat:_______________
-A war időpontja:(ÉV,Hónap,Nap,Óra)
-A kihívott csapat területének a száma:_____________. ÉS az azon elhelyezkedő pály neve: _____________
Végeredény leadása:-Kihivó csapat:_____________
-Kihívott csapat:_______________
-A war időpontja:(ÉV,Hónap,Nap,Óra)
-A kihívott csapat területének a száma:_____________. ÉS az azon elhelyezkedő pály neve: _____________-Győztes csapat:___________
-Screenshot a mecs végeredményéről:
Támadás:
1 csapat összesen 2-szer támadhat egymás után. Ha megvolt a 2 támadás utána kötelező megvárni amíg őket kihívja egy másik csapat. Ez után van lehetőség újra 2 támadásra.
Pontokban:
- Mindenki 6 területet birtokol az elején
- Csak szomszédos területeket lehet támadni
- Másik klán területét 1 war győzelem után lehet megszerezni
- Az időpontokban az egymás ellen warozo csapatok döntik el
- Az időpontot a szervezők felé , vagy az aao.hu-n a megfelelő topic-ba le kell írni!
- A csapat kiválszt egy területet fő bázisként
- A főbázist 3 győztes támádás esetén lehet megszerezni
- 1 csapat felől 2 egymás utáni támadás esetén után kötelező megvárni míg 1 szer őket is megtámadják.
-A warok eredményét , a war végén lévő screen shotot és a kihívást is az aa25mb@gmail.com-ra küldjétek
Pályák és játék idők
A pályák körideje: Döntetlen esetén a klánok az Aztek mappon fognak játszani 3 kört. (Ugyan annyi létszámmal mint amivelelkezdték a meccset!!) Az ottani győztes fog nyerni. (No object)
Köridők: 4vs4-ben vannak 5 perces és 7 perces köridők. 5vs5 + 1 perc minden pályán. Tehát az 5 perces 6 perces lesz a 7 perces pedig 8 perces. 6vs6 +1 perc. tehát megint eggyel nőnek a köridők.
5 perces pályák | 7 perces pályák |
-SF Hospital -Square -Collapsed Tunnel -Urban Assault -Bridge Crossing -Shipment -Insurgent Camp -SF Dockside -MOUT McKenna
|
-Border -SF Sandstorm -SF Water Treatment -SF Coutyard -Dusk -Weapon Cache -Headquarters -SF Extraction -SF CSAR -Pipeline -SF Oazis -Radio Tower -SF Blizzard -JRTC Farm -Woodland Outpost
|
Hírek
A bajnokság a nyárra való tekintettel egy kicsit szünetel.Az összes csapat és pálya elosztás kész,amint indul ezen az oldalon valamint az AAO.hu közlünk minden információt.
HOoaH katonák!Szinte biztos hogy a bajnoksághoz szükséges létszám összejött így hát hamarosan kezdünk.Minden veterán és újjonc kezdheti tisztogatni a bakancsát
Az újjáéledt 2.5-ös verzión szerveződő területfoglalós bajnokság képe lassan kirajzolódni látszik.Eljött az idő, hogy mindenki (újoncok és veteránok) jelentkezzetek a játék megkezdéséhez.Jelentkezni nem csak klánoknak lehet hanem egyénileg is.A jelentkezéseket a aa25mb@gmail.com-ra várjuk.További információkat és a felíratkozás módjáról az AAO.hu oldalon találtok útmutatást.
Server Adress: sunwell.hu
port: 9922
jelszó: rht
Szavazás